تجدید نظر ویزای دانشجویی کانادا

تجدید نظر ویزای دانشجویی کانادا


تجدید نظر ویزای دانشجویی کانادا

تجدید نظر ویزای دانشجویی کانادا بعد از ریجکت شدن ویزای شما بایستی انجام بپذیرد. برای انجام تجدید نظر ویزای دانشجویی کانادا بایستی نسبت به اینکه چرا و به چه دلایلی شما ریجکت شده اید آگاهی داشته باشید .

( مطالعه این مقاله : دلایل ریجکت ویزای دانشجویی تحصیلی کانادا )

در صورتی که درخواست ویزای تحصیلی شما به هر دلیلی رد شده باشد ،شما حتما باید نامه ریجکت ویزا را به دقت مطالعه کرده و حتما اگر توانایی لازم در تشخصی دلیل ریجکتی را ندارید با یک وکیل در این زمینه مشورت کنید تا دلیل یا دلایل ریجکت را متوجه شوید. ( ما در موسسه Taghavi Law PC منتظر تماس شما برای ارائه خدمات مشاوره مهاجرت به کانادا برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا هستیم ، با ما در تماس باشید )

این موضوع به شما کمک میکند تا در صورت داشتن درخواست بعدی برای ویزای کانادا ، بتوانید درخواست خود را با مدارک و مستندات محکم‌تری ارائه کنید. اما در صورتی که دلایل ریجکت ویزا برای شما قانع‌کننده نباشند ، این امکان را خواهید داشت تا به نتیجه درخواست ویزای رد شده خود اعتراض کنید. درخواست تجدید نظر ویزای کانادا فقط در یک بازه زمانی خاصی معتبر است و باید در این رابطه سریعا اقدام کنید.

بعد از رد درخواست ویزای کانادا سه گزینه اصلی پیش روی شما قرار دارد :

  • درخواست تجدید نظر یا appeals
  • تجدید نظر یا reconsideration
  • درخواست مجدد یا re-applying

 

شما می توانید به ریجکت ویزای خود اعتراض کنید

شما با دریافت نامه ی ریجکت ویزای کانادا خود و اطلاع از دلایل ارائه شده ( جهت بررسی نامه ریجکت خود حتما با ما تماس بگیرید ) ، چنان‌چه تمایل داشته باشید می‌توانید با ارسال نامه‌ ای فنی و رایگان نسبت به تصمیم سفارت کانادا اعتراض کرده و درخواست بازنگری مجدد پرونده خود را داشته باشید . اما بنابر قوانین جدید دولت و سفارت کانادا ، دیگر به نامه‌های اعتراض به ریجکت ویزای کانادا از سوی متقاضیان ایرانی ترتیب اثر داده نخواهد شد و افراد برای بررسی و ارزیابی علل ریجکت ویزا و رفع آن‌ها ، باید دوباره نسبت به یک درخواست جدید ویزا اقدام کنند . (ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به هر گونه اقدامی از قبل برنامه ریزی رده و با یک وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت کانادا مانند سرکار خانم تقوی و موسسه ی حرفه ای ایشان در امور مهاجرت کانادا مشورت کنید )