نت آفیسر کانادا

نت آفیسر کانادا


نت آفیسر کانادا چیست

نت آفیسر، پرونده‌ای است که در آن اطلاعات متقاضی ویزای کانادا ( به جهت مهاجرت به کانادا ) نوشته شده است. حتی اشخاصی هم که قصد مهاجرت به کانادا را ندارند و برای مقاصد دیگری به این کشور سفر می‌کنند نت آفیسر دارند. اطلاعات نت آفیسر فقط در اختیار شهروندان کانادایی و دارندگان کارت اقامت دائم قرار می‌گیرد. در این پرونده تمام مراحل رسیدگی به درخواست صدور ویزای کانادا بیان شده است. برای اشخاصی که مدارک خود را به صورت آن‌لاین در سایت سفارت کانادا بارگذاری کرده باشند، اطلاعات پرونده در فرمت پی دی اف، ایمیل خواهد شد.

فرم دریافت نت آفیسر کانادا باید از سوی یک وکیل یا یک فرد کانادایی با ذکر مشخصات کامل او تکمیل شود. در این فرم باید مشخصات متقاضی دریافت ویزای کانادا نیز ذکر شده باشد. پس از امضای فرم از سوی اشخاص مذکور، وکیل کانادایی باید آن را در سایت اداره مهاجرت کانادا بارگذار کند. برای بارگذاری درخواست و استفاده از خدمات نت آفیسر باید شماره پرونده‌ای را که در سفارت کانادا برای رسیدگی به درخواست صدور ویزا به شما تعلق گرفته است در سایت وارد کنید. بعد از 30 تا 40 روز، فایل پرونده به آدرس ایمیل شخص کانادایی ارسال خواهد شد.

با توجه به مطالب گفته شده در مقاله، ت.صیه می‌شود زمانی برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید که تمام مدارک درخواستی از سوی سفارت کانادا آماده باشد. در زمان بارگذاری مدارک در سایت سفارت نیز از ارسال آن‌ها اطمینان حاصل کنید. در تمامی مراحل دریافت ویزای کانادا با صداقت رفتار کنید و از بیان قصد خود برای اقامت دائم در کانادا پرهیز کنید. رعایت نکردن هر یک از این توصیه‌ها می‌تواند منجر به ریجکت درخواست ویزای کانادا بشود. اگر مواردی غیر از آنچه در این مقاله بیان شد منجر به ریجکت درخواست شما شده است لطفأ با ما در میان بگذارید.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن فرآیند مهاجرت خود را طی کنید، تراست بهترین انتخاب شماست. مشاوران و وکلای ما در گروه مهاجرتی و وکالتی تقوی با سال‌ها تجربه در زمینۀ مهاجرت و نت آفیسر از ابتدا تا انتهای مسیر همراه‌تان خواهد ماند

? وب سایت : https://taghavilawpc.com
? اینستاگرام : @taghavilaw.judicialreview
? با ما در تماس باشید : +1 (647) 464-0332