ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا


ویزای تضمینی کانادا چگونه‌ است؟

ویزای تضمینی صد در صد کلاهبرداری ست! هیچ تضمینی در صدور ویزا وجود ندارد، معمولا واژه ویزای تضمینی را، شرکتهایی که مجوز اداره مهاجرت کانادا (RCIC/ICCRC) را ندارند یا در ایران مجوز وزارت کار یا وزارت علوم ندارند، برای جلب نظر مشتری استفاده می کنند. عنوان می کنند که با دعوتنامه آنها صد در صد ویزا صادر می شود! (در صورتی که دعوتنامه فقط می تواند دلیل سفر شما را توضیح دهد نه اینکه شانس ویزا را افزایش دهد!) و گاهی عنوان می شود که ویزای تضمینی کانادا یعنی اگر با دعوتنامه ما، ویزا صادر نشد، کل مبلغ عودت داده می شود و شما ضرر نخواهید کرد! (آژانسهای مسافرتی طبق قوانين اداره مهاجرت کانادا حق هیچگونه فعالیت در هیچ گونه ویزای کانادا را ندارند، حتی توریستی)

شرکتهایی که ویزا را تضمین  می‌کنند در اکثر مواقع بدون اطلاع شما از مدارک جعلی در پرونده استفاده می کنند که طبق نظر خودشان شانس شما را افزایش دهند تا مجبور نباشند پول شما را عودت بزنند. که این امر موجب می شود از هر گونه درخواست به کانادا به مدت 5 سال تحریم شوید و در آخر اگر مبلغ شما را هم عودت بزنند، ضرر بزرگ شما این است که 5 سال حق هیچگونه درخواست یا اعتراضی را به اداره مهاجرت کانادا ندارید.

*نکته مهم: احتمالا موضوعی را که به‌ شما نمی گویند این است که؛ طبق آخرین اعلام سایت اداره مهاجرت کانادا، پاسخ‌دهی به درخواست ویزای توریستی برای ایرانیان ممکن است 686 روز زمان بر باشد! البته ممکن است این زمان تغییر کند، بنابراین آدرس لینک زیر را به خاطر بسپارید (پس شاید بهتر باشد به فکر دیگر مسیرهای مهاجرت کانادا باشید)

برای انتخاب بهترین راه مهاجرت با توجه به شرایطی که دارید می توانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید